zuir4m Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Hei! Jeg beklager på det sterkeste hvis det blir noe "krangling" av dette siden jeg ikke bruker den søke-tjenesten.. Men jeg vet ikke hva i alle dager jeg skal søke på..;| Jeg har krasjet min e36 sedan så forhjulet mitt er blitt bøyd (de to "armene" som holder hjulet..) Så, spørsmålet er som følger: Hvor får jeg kjøpt de 2 "armene"? Eventuelt hva heter de så jeg kan søke dette opp? Kan det hende at den er blitt rammeskjeiv? (Har også fått en støyt på hjulbuen bakpå..) hadde blitt utrolig glad for link osv;) PÅ forhånd Tusen takk for svar;) Mvh Marius!
Ad|oS Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 www.gsbildeler.no Du skriver ikke hvordan bil du har, men antar det er en E36. Om bilen er blitt rammeskjev er vanskelig å svare på, men da du sier "armene" har blitt bøyd vil jeg tro at det har vært en rimelig kraft smell. Burde kanskje få satt bilen på verksted og hvertfall hørt hva som faktisk har gått i stykker. Er du heldig holder det med de delene du ser er bøyd, men de kan vel måle diverse ting for å sjekke om den har blitt rammeskjev+++ Håper dette hvertfall hjalp litt, selv om jeg ikke akkurat er mekaniker hehe
Dirty Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 jeg har det du trenger send pm vis du er intr
zuir4m Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 "E36 sedan" er vel beskrivelse god nok? Trodde det var nok ja;) 320i 91 kunne vel tilføyes.
Ad|oS Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Oi... Gikk litt fort i dag mårres før skolen. Bildet der er til akkurat bilen din
zuir4m Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 Oi... Gikk litt fort i dag mårres før skolen. Bildet der er til akkurat bilen din peiling på hva det koster 4000 ? var det det det stod? "det det det" hehe, prøv å forstå
bjalle Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 du må nok bytte 3 stag,Styrestaget med endeledd foran hjulet,bærearmen på midten og casterstaget bak hjulet for at det skal bli bra,pluss justere toe-in (spissing)på et verksted.Vil du slippe billig unna så har biltema bra pris på delene,kvaliteten er også helt ok har jeg hørt fra andre.
zuir4m Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 du må nok bytte 3 stag,Styrestaget med endeledd foran hjulet,bærearmen på midten og casterstaget bak hjulet for at det skal bli bra,pluss justere toe-in (spissing)på et verksted.Vil du slippe billig unna så har biltema bra pris på delene,kvaliteten er også helt ok har jeg hørt fra andre. Jeg greier vel ikke å skifte dette selv? Hva kommer prisen seg på for alt det der? har de slikt inn eller må dette bestilles? takktakk
Dirty Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Du klarer å bytte det selv ! vis du tar deg litt tid ! er ikke vanskelig å bytte deler i forstillingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå