Sir Hofstad Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Tips til steder å handle hvor pris er grei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 US OF A.. Je stempler.. billi billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 15, 2007 Forfatter Share Skrevet November 15, 2007 Finner bare 84 mm, men mener jeg satt og kikket på det her om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Finner bare 84 mm, men mener jeg satt og kikket på det her om dagen... Er flere som lager de på mål. "Mossel" på forumet her kjøpte seg smidde je stempler lagd på mål for ett under 7tørkler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 15, 2007 Forfatter Share Skrevet November 15, 2007 Trenger vel ikke smidde, kun overdim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 E36 M3 stempler er 86mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 15, 2007 Forfatter Share Skrevet November 15, 2007 Var du jeg satt og leita etter Den motoren jeg kjøpte var ikke borret viste det seg... Så på tide å gjøre noe for effekt. Vet du høyde på de stemplene i forhold til M52B28 stemplene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 se om du finner brukte. Nye koster de garantert skjorta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 15, 2007 Forfatter Share Skrevet November 15, 2007 Prøver å finne deler så jeg kan gjøre planlagte oppgraderinger på den motoren. men er ikke så lett... Har CYLMO rett over veien for verkstedet jeg jobber på, så mulig jeg bare drar den dit og får borret, så det blir noe ordning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 http://www.vacmotorsports.com/cgi-bin/view_cat.pl?cat=Engine+Components#Pistons Vært innom her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 15, 2007 Forfatter Share Skrevet November 15, 2007 Ja, har sett igjennom VAC, men finner ikke 86. Mulig det kommer M3 3,2 (86,4) deler ... I allefall fått tilbud så får vi se hvilken pris han tenker på, men egentlig hadde jeg satt 86 som maks borr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 15, 2007 Forfatter Share Skrevet November 15, 2007 Tilbud på. S50B32 veivaksel S50b32 stempel 86,4mm 139 mm råder fra samme. Hva tror dere om det oppsettet? Forutsetter borring 86,5. Passer vel greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå