micberg Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 har kjørelys framme, men ikke bak.. når æ har brytern helt inne har æ kjørelys framme men ikke bak, når æ har brytern på nest innerste hakk har æ lys bak men ikke framme :S ka d kan komme av ?
Dirty Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 vis du har mulighet så prøv med andre lykter bakførst!
Klovny Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Hallo. Har hørt samme problem på E30 vis det er det er! Da var det noen dioder som styrte dette, de tror jeg ligger foran oppunder rattet der. Snakk med jæger de hadde noen tegninger over dette!
ajsandberg Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Har nesten samme problemet på min E30. Når jeg har bryteren i midten(park) har jeg kjørelys foran og bak samt instrumentlys, men ikke fjernlys. Hvis jeg har bryteren i midten, og drar den litt mer ut får jeg langlys også. drar jeg bryteren helt ut, får jeg kjørelys og fjernlys foran, men ikke baklys eller instrumentlys. Noen som vet hva som kan være feil?
ehrnst Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 har problemer med baklysa jeg og. men det eneste jeg vet ajsandberg er at fjernlys kun skal funke med bryteren dratt helt ut;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå