jensemann23 Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Setter i ny sikring , så funker den i 5 minutter også går den igjen. Har sjekket at det er riktig størrelse, 10A. Noen som har vært borti dette? er ryggelyset og bagasjeromslyset på samme kursen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Vet du når sikringen går??? Når du setter bilen i reverse, åpner/stenger bagasjerommet o.s.v..................????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 16, 2007 Forfatter Share Skrevet November 16, 2007 nei det har jeg ikke lagt merke til. Ryggelyset funker en stund, så tror ikke det er når jeg setter den i revers hvertfall-.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Men ryggelyset fungerer da bare når du setter den i revers Prøv å måle om du har kortsluttning i kretsen, spenningen over pæra, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Ryker sikringen når du setter den i revers har du sannsynligvis en overledning etter ryggelysbryteren. Ryker den uten at du har satt bilen i revers ligger problemet foran bryteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 16, 2007 Forfatter Share Skrevet November 16, 2007 hehe, ja, men sikringen går ikke av det faktum at jeg setter den i revers:) takk, skal prøve å måle meg fremover. Må måle lambdaen også tror jeg, bensinforbruket mitt har tatt av igjen!! 1,2 på mila:( har feilkode lambda regulation(biltema-sonde nr 3 i år) :S 1200 kroner.. Kan fremdeles kjøpe en til og havne under prisen av en "dyr" en, men jeg mistenker at den dyre også ville gått fløyten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå