Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har levert til versted for å skifte visko og vannpumpe. men da starter jeg bilen, hører en skrike/hyle lyd når du gir gass, men den forsvinner etter 30 sekunder. Jeg har snakket med mekanikk som skifter den som sa at den hyler fordi de var ny. Nå er den noen uke gamle, er lyden fortsatt der. Vet ikke om mekanikk som snakker sant???ellers har de gjort noe feil uten å fortelle???

Skrevet

Spørs om reima som går over vannpumpen og dynamo er for slakk da. Hvis det er en slik ulyd? Hvis du vet hvordan de høres ut da? Veldig høy gnelling! Stram dynamo/vannpumpe reima, så kanskje det retter seg.

Skrevet

Skal ikke være slik selv om den er ny,så mekaniker vet ikke hva han snakker om,sjekk strammehjulene til reima,en vanlig feil er at de ikke blir skiftet samtidig med reima.De pleier å gå tomme for fett og lager en del ulyder.Det er automatisk stramming på reimer så du får ikke justert dette noe sted.Jeg regner med at reima ble skiftet samtidig ??

Skrevet

Hei!

Reimen har jeg spurt han å skifte, men han sa at de virket lenge, min bil har kjørt kun 64000 km. Jeg skal stikke en tur til han for å høre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...