Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker å bytte clutch på bilen min, lurer da på i den sammenhengen om det er noen her fra tromsøområdet som vil gjøre dette? betaler selvsagt den som vil gjøre det.

send pm

Skrevet

Clutchbytte på BMW må være en lett jobb utfra dem prisene jeg så på Trondsen, var snakk om mellom 4 og 5000kr avhengig av modell for ett bytte og det var inkludert delene.

Enkelte merker koster det jo tilsvarende kun for en ny clutch også regnes det nesten en dag på å utføre jobben...

Skrevet

ringte Trondsen for å få pris, de skulle ringe tilbake men dem ringer jo aldri.

da kan jeg like godt la noen andre tjene lit penger på det hvis det er noen som vil :-)

Skrevet

hah! snakka akkurat med dem, skulle ha 7000,- for å bytte clutchen inkludert deler, da var det 2000,- + mva i deler , resten arbeidspenger, det synes IKKE jeg er billig

Noen som har knowledge og tid i tromsø til å gjøre dette , tjen litt penger og jeg kan spare litt penger

Skrevet

Kjøp clutchen selv på nettet og så drar du på verkstedene og pruter på jobben ;) Husk rabatten hvis du er med i BMWCCN.

Skrevet
hah! snakka akkurat med dem, skulle ha 7000,- for å bytte clutchen inkludert deler, da var det 2000,- + mva i deler , resten arbeidspenger, det synes IKKE jeg er billig

Noen som har knowledge og tid i tromsø til å gjøre dette , tjen litt penger og jeg kan spare litt penger

Ta å hør hos Nilsen Bil, de er sikkert ikke like dyre som Trondsen. Nilsen Bil var forhandler av BMW i Tromsø før Trondsen.

Skrevet

Ta å hør hos Nilsen Bil, de er sikkert ikke like dyre som Trondsen. Nilsen Bil var forhandler av BMW i Tromsø før Trondsen.

ok.... da burde jo dem kunne skru BMW da.

får ta meg en ringerunde hvis ingen private vil gjøre denne jobben og tjene seg noen kroner

Skrevet

btw åssen ser hardy saken ut? skal bytte kluch og slikt selv tenker jeg, men mange snakker om at man da skal bytte en hardy plate eller noe slikt. hva er dette? og hva gjør den? litt of-topic, men what the hell :)

Skrevet

hehe kanskje det var noen gamle priser jeg så på da...

Skrevet
btw åssen ser hardy saken ut? skal bytte kluch og slikt selv tenker jeg, men mange snakker om at man da skal bytte en hardy plate eller noe slikt. hva er dette? og hva gjør den? litt of-topic, men what the hell :)

HArdykobling er en gummi sak som sitter mellom girkassa og mellomaklsingen! trenger ikke ut med girkassa for å bytte :P

trenger heller ikke bytte den vis ikke det er noe virbrasjon i bilen din uder pådrag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...