Puma Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Denne dukket om i mailen min i dag... Kan jo tipse andre om det er noen som leter etter noe slikt Kanskje ikke verdens beste, men men... http://www.oslobilauksjon.no/index.php?id=detail&i=16352
Hyggmaister Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Dette bør vel være et MEGET potent prosjekt da..? Sjeldent
rolfi Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Vil ha. Men med tanke på stand på karosseri og delepriser så tror jeg heller jeg sparer opp litt cash og kjøper en i god stand. Dette er langt ifra billig å restaurere.
Steffan C Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Off, hadde jeg bare hatt garasjeplass! E24 er min drømme søndagsbil . rolfi: Hvis man får kjøpt denne for 15000,- f.eks, så tror jeg man har et godt utgangspunkt. Men de er dyre å restaurere ja .
mackie10 Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 den bilen dere har på bilde her er faktisk min motoren går som en klokke, ingen tikking, bruker 0 olje og 0 kjølevæske. stabil temp, 0 slakk i drivverk, tight og fint i understell og dempere.. føler at jeg har gjort et skikkelig kupp! tenkte jeg bare ville dele det med dere! var artig å se bilde av bilen sin i en tilfeldig tråd i et forum! er endel rust på den, det trekker selvsagt ned. må se om jeg restaurerer den, men usikker på om jeg skal bruke så mye cash på den. planen foreløpig er trimming, trimming, trimming, så får vi se hvor lenge bilen holder forslag mottas med takk! hehe. med vennlig hilsen den fornøyde eier av en 1986-modell BMW 635 CSI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå