steffen- Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 jeg har effektanlegg på bilen min av merke supersprint doble potter bak. det er 2,5* tror jeg. det er det hele veien. når er det sånn at jeg har ødelagt hele greia. og lurer på hvor jeg får kjøpt dette? jeg vet ikke selv fordi det satt på bilen når jeg kjøpte den. forrige eier sa akkurat det samme. håper noen kan hjelpe. sakl skifte ut hele eksosen ca. si i fra vis noen vet om noe bra : D
steffen- Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 noen flere sider? skjønte ikke den sia der helt. fant ingen pris heller noe :s
StianA Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 http://norway.schmiedmann.com/index2.htm www.gsbildeler.no www.koed.dk www.mekonomen.no
steffen- Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 fant et på mekonomen heha men men ingen som har noe exact og vise meg fram til? har felg import. skal ringe dem over helga og høre
steffen- Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 noen flere steder der de selger eksos anlegg til 318is? effektanlegg? trenger bare bakpotta. : ) men vil helst ikke kjøpe på biltema lignende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå