milhouse Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 jeg jobber hos en bilforhandler og har en kompis/kunde som er åpen for en M3. I sommer fikk jeg beskjed fra sjefen at jeg kunne få kjøpe en 02 M3 for 600 000, men jeg hadde ikke planer om å bruke så mange penger på bil så slo det fra meg. Nevnte denne bilen for kompisen min og han ble veldig nyskjerrig! Jeg visste det var UNIK KM stand på bilen samt at den hadde en noe spesielle fargekombinasjon. Enden på historien er hvertfall at jeg dro opp til verkstedmesteren som er eier av bilen og snakket litt med han om bilen. Bilen er phoenix gelb(gul) med lime farget skinn interiør! Han har kjørt bilen ett par ganger det siste året og den er aldri vinterkjørt. Den har 18 tomms skrudde bbs felger som bare er på så de orginale felgene og dekkene i skulle synke? sammen i løpet av vinteren. Siste tingen med den bilen er at han 1 gang har kjørt den i regn ellers er det bare sommerdager og den har gått 4500km!!!! Tenk deg han som kjøper den bilen når den kommer for salgs. Da har det sikkert vært 10 servicer på bilen og den har gått 5000km og tidliggere eier er sjefsmekaniker...... Da vet du at du har en perfekt behandlet bil...
StrexX Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 det er hvertfall sikkert! har du mulighet så sleng gjerne opp et bilde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå