Dirty Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 http://www.fvn.no/ftv/index.jsp?id=6979 Hadde jo vært litt kult!
vetu03 Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Stilig... Det der hadde jo vært kult!! Synd man ikke bor i Kristiansans område da:p hehe!!!
Ad|oS Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Et bra tiltak, men for at det skal gå gjennom blir det vel krav om politi tilstede, og da blir det med en gang verre... Men krysser fingre og tør
kazynor Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 heyhey...nå blir det kanskje flere turer til kristiansand da btw dirty du må lære meg å "råne" etter at jeg har bytta foringer bak seff men husk å vaske deg før du setter deg i bilen min...du lukter vist gammel ræv har jeg fått høre...
Mikke1981 Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Kjempe bra at folk prøver å få til no sånt,og det burde komme flere sånn type forslag til resten av norge oxo ikke bare der.
Dirty Skrevet November 17, 2007 Forfatter Skrevet November 17, 2007 heyhey...nå blir det kanskje flere turer til kristiansand da btw dirty du må lære meg å "råne" etter at jeg har bytta foringer bak seff men husk å vaske deg før du setter deg i bilen min...du lukter vist gammel ræv har jeg fått høre... du må lese riktig! var jeg som sa at Ågedal Luktet ræv! men somsakt så er det en god buddy! så egentlig lukter ingen! hehe er ikke vanskelig å hejre! er bare å tørre hehe!
Ågedal Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 men husk å vaske deg før du setter deg i bilen min...du lukter vist gammel ræv har jeg fått høre... du må lese riktig! var jeg som sa at Ågedal Luktet ræv! men somsakt så er det en god buddy! så egentlig lukter ingen! hehe er ikke vanskelig å hejre! er bare å tørre hehe!
Rabies Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Litt vanskelig for meg. Men alt går vel bare man vil det nok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå