BRIO Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Etter endellig å ha fått på mine nye faceliftlykter oppdaget jeg at bakluken ikke lenger ville låse. Når jeg trykker inn knappen for å åpne, hører jeg elmotoren gå, men ingen låsing. Tok av dekselet og kunne ikke se noen umiddelbare feil. Er det noen her som har en aning om hva som er feil? Hele dritten skjedde plutselig og jeg skjønner ikke bæret
BRIO Skrevet November 17, 2007 Forfatter Skrevet November 17, 2007 Ingen som har vært borti dette? Ikke så kjekt når bilen står parkert på gaten i byen
trex Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Hei, sannsynligvis er det en fjær som sitter i låsen bak som har tatt kvelden eller hoppet av. Denne gjør at bakluken til en hver tid er låst, mens en aktuator sparker inn i det man trykker på knappen for å låse opp, før låsen går tilbake til låst tilstand igjen. Tommy.
BRIO Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 Ok! Får sjekke dette når jeg får hentet bilen (fest i går ) Bør jeg skru ut hele låsemekanismen for å sjekke dette? Det ser litt kronglete å komme til inni der.
BRIO Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 Takker for godt tips Fjæren var knukket i ene enden og nå fikset.
trex Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Ja, var litt kronglete, men langt fra umulig. Godt å høre at du har fikset det. Tommy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå