The hardcore Stril Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 har en E 36 coupe... hadde bare vanlig analog klokke.. så fikk tak i den minste kjørecomputeren. det låg en kontakt klar så den putta eg i kjørecomputeren og da virka computeren. men ute temp føleren står på . -37 grader? finner heller ikkje noe ute om det er ute temp føler i motorrommet? noen som vet kor eg skal lete? veit ikkje om det er lagt frem ledninger til det heller? noen forslag?
Bjørn 320 Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Følaren er i luftekanalen frå framfangar til bremsene, venstre side...
The hardcore Stril Skrevet November 17, 2007 Forfatter Skrevet November 17, 2007 takk for gode svar.. fant den nå... har målt spenningen og den ligger på 4,5 volt.. skal den ikkje ligge på over 12? har gjort føleren rein.. men den virker fremdeles ikkje.. står minus 37 grader.. må eg skifte føler da?
Steffan C Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 må eg skifte føler da? Sikkert like greit å bytte den, koster ca. 300,-
Bjørn 320 Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Du kan ohme den med multimeter...så ser du om du får fornuftige verdiar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå