Zeeks_Racing Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Takluka mi går kun helt opp og helt igjen men ikke i stuk (at luka står skrått ) tror noe er knekt oppi der... Noen som vet hva jeg må bytte? Mye jobb eller er det verksted jobb hehe
Brekke Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 du vil ha opp råner vippen ja, hehe, viktig det. Kan desverre ikke hjelpe deg, men skjønner at det er viktig ^^
BreitBau Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Kan være littegran trangt der oppe.. På en E36 en kompis hadde ba jeg han bare slå "dekslet" bakover forsiktig mens han trykte på knappen.. og da kom den etterhvert.. Spruta i litt 556 mens den var oppe.. og da funka den strøkent..
Zeeks_Racing Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Kan være littegran trangt der oppe.. På en E36 en kompis hadde ba jeg han bare slå "dekslet" bakover forsiktig mens han trykte på knappen.. og da kom den etterhvert.. Spruta i litt 556 mens den var oppe.. og da funka den strøkent.. det er noe som er knekt der oppe tror jeg så det funker nok ikke..
bård Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Vil tippe du må bytte 7 hvis du har stål luke eventuellt 13 hvis du har glassluke. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=54&fg=05
Zeeks_Racing Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 bård: takk for tegning! er det mye jobb å bytte disse tro? Noen som har en DIY på dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå