zHk Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Jepps.. Det som er case`n er at forsterkern min lyser rødt.. Altså; den går i protect mode? Har hatt mange som har sett på det, men ingen skjønner hva det kan være.. Gått over alle ledningene ørten ganger. Hva kan dette skyldes?? Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank0312 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Hei har du prøvd og koble fra høytaler ledningene til forsterkeren,og slå forsterkeren på igjen ? det kan og være en feil med forsterkeren. eg hadde samme problem med den ene min . den måtte repareres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KAHenriksen Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 det kan også være at det har falt litt kobber ned i forsterken som ligger der å lager kvalm, la oss håpe at det ikke er tilfellet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Jeg holder nok en stor knapp på at du har tatt utgangene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå