ipox Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Kunne tenkt meg å skifte ut instrumentet på 316'en min. Irriterende å ikke ha turteller Hvis jeg får tak i et fra feks en 320, er det da plug & play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Nei, fordi 320 er sekser. Du må finne et fra en firer med speedometer. tror kanskje jeg har et, skal sjekke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Spiller ikke noe rolle om det er fra bil med sekser eller ikke hvis du skal ha instrument med turteller. Det eneste du er nødt til å gjøre er å bytte kodestikkeren bakpå. Jeg byttet instrument på min 85 mod 316 til 320 el 325 instrument - det eneste som var feil før jeg byttet kodestikkeren var at den viste feil på turtelleren. Bytt den så virker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipox Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 okei. får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå