Kaptein Vom Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Skadebil med skade høyre foran. Skaden omfatter lykt, panser, skjerm og bærebro. Bilen har kun gått 143.000 km., men er sannsynligvis rammeskjev. Fargen er lagunegrün metallic. Har satt priser der jeg er rimelig sikker på hva jeg vil ha og ellers er jeg åpen for alle seriøse bud. # Bakstilling u/diff 500kr # Dashbord 200kr # Dører pr stk 250kr # Bakluke 250kr # El. vinduer # M3 frontspoiler m/grøftelys (Liten skade. Se bilde.) SOLGT # M3 bakfanger (Liten skade. Se bilde.)SOLGT # Sentrallås # 3-eiket sportsratt u/airbag SOLGT # Kjørecomputer SOLGT # 4 17” sommerdekk på felg (Bulk i en felg)pr stk 200kr # 4 originale alu. felger med piggdekk. SOLGT # Baklykter m/hvite blinklys SOLGT # Komplett sort stoffinteriør m/hull i førersete (200) # Dynamo (500) # Ny, ubrukt rustfri bakpotte (500) # Differensial u/sperre SOLGT I tillegg kommer selvfølgelig alt av små og store deler som noen kunne tenkes å ha bruk for. Jeg har i utgangspunktet kjøpt bilen for å bruke motor (M50B25) og gearkasse (manuell), men disse kan selvfølgelig også selges dersom jeg får kr:12.000,- Bilen befinner seg ca. 20 minutters kjøring fra Lillestrøm og. Mindre deler kan selvfølgelig også sendes i postoppkrav/mot forskuddsbetaling. Flere bilder kan sendes på mail/PM! Jeg er bilmekaniker og demonterer og sjekker, så langt det er mulig, at delen er OK før jeg selger den.
BimmerKing Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Har du taklukekasett? Komplett med alt?
Kaptein Vom Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 Det har jeg, men bilen har vært løftet etter taket og må kontrollere at kasetten ikke er skadet.
Anne Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Har blitt bedt om å si at kapteinen er ute og sjekker dette nå...
Rogeren Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Pris på hele doningen da?? Eller er taket skadet og, sånn at det blir ekstra ekstraarbeid å fikse kjerren?
Anne Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Kassetten er demontert og er hel, men tannhjulene er slitt.
iNthe Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 samlet pris på m3 front, ræv og differensialen med bakerste del av mellom-akslingen? send på PM
Kaptein Vom Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 Pris på hele doningen da?? Eller er taket skadet og, sånn at det blir ekstra ekstraarbeid å fikse kjerren? Hadde sikkert vært lønnsomt og enkelt for meg å selge bilen hel, men er utdannet bilmekaniker/-oppretter og bedømmer skaden til å være ulønnsom å utbedre.
vetu03 Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Midtkonsoll med armlene?! Plate under motorrom?! Hvilken type er kjøre komputeren? største?! Pris på dette hvis du har det.
Kaptein Vom Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 Midtkonsoll med armlene?! Plate under motorrom?! Hvilken type er kjøre komputeren? største?! Pris på dette hvis du har det. Det er ikke armlener, ikke plate under motor. Det er den store kj.computer
Kaptein Vom Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 Da er en interessert i karosseriet, u/motor og gearkasse.
Brekke Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 er intresert i m3 forfangern, følger listene med? PM meg pris
Kaptein Vom Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 er intresert i m3 forfangern, følger listene med? PM meg pris Hele karosseriet er muligens solgt. Da må nok han ha fangerne også.
vetu03 Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Pris på den store kjøre komputeren? Ossen stand er den i? Pixler osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå