B m w 5 2 5 i Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Er ute og monterer nye pedaler, fått på bremse og clutchpedal. De hadde samme størrelse som de gamle. Gasspedalen var det verre med. Den er ca 2-3 cm kortere enn orginalen. Regner med den ikke skal være slik? Ser bra sløvt ut med en glipp på 2-3 cm i overkant. Samme greia på fothvileren. Gs som har sendt meg feil pedal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 da har de sendt feil den skal passe 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 Snakket med en fra GS i dag. Han påstod det kun var en type pedaler fra AC, og at jeg helt sikkert " kom til å venne meg til glippen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Kan vel umulig stemme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå