HellFire- Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Kjøpte for noen måneder siden en E36 320i 96 modell. Den har fått seg noen "kakker" her og der, som har gjort at det har begynt å ruste. Venstre hjørne av panseret er litt rust på, det samme med venstre hjulbue bake. Men det som er værst er bagasjelokket bake. Helt nede på venstre side er det ganske gale. Er dette veeldig vanelig på disse bilene? Jeg skal få sandblåst all rusten på et lakkverksted å få lakkert det oppigjen. Så det jeg lurer på er om det er flere plasser jeg burde sjekke etter rust før jeg begynner å sandblåse. Da tenker jeg på plasser der det ofte ruster på disse bilene.
Magge Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Så vidt jeg vet er ikke e36 noe særli plaga med rust. Men sjekk sånne generelt typiske plasser. Hjulbuer og kanaler. Åsså kanten nede ved kanalene på forskjermene. Da desse blir horva av steinsprut og begynner å ruste litt. Sandblåsing er det eneste som hjelper for å få bort rust, hvis du vil at den ikke skal komme tilbake. Noe jeg regner med at du ikke gjør. Alt annet er igrunn bortkastet arbeid
Ad|oS Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Du burde sjekke: - dører - hjulbuer - kanaler - hjulbrønn - "batteribrønn" - bakluke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå