Morten1989 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Heisann. Tok ut baklykta mi idag får å fjerne dugg. Alle lys i lykta fungerte før jeg tok den av. Men når jeg skulle sette den sammens igjenn, fungerte ikke ryggelyset (har prøvd å skifte pære) blinklyset lyser svakt hele tiden og når jeg setter på blinklyset, blinker alle pærene i lykta. hva er galt her? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worms Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 dårlig kontakt . en plass kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 det er ganske standar at noe sånt skjer... jordringsfeil puss godt på alle kontkter og tørk lykta godt så skal det funke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 Ok Hvilke kontakter skal jeg pusse? Vet ikke helt hvor de er hen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 når du tar lykta fra hverandre, så kan du se hele elnettet, der kan det ofte være litt rusk og rask som kanfjernes og så kan du se om alle pærene får god kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå