Mikke1981 Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Hei .. ABS/Antispinn lampa på speedometeret lyser av å til ..Og etter som jeg skjønner begynner ABS sensoren å bli slitt/dårlig. Men må jeg bytte alle 4 sensorene eller er det di foran som er mest vanlig å bytte? Å er det en grei sak å bytte dette? Takker for svar her:)
Gunnar Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Du må (bør) lese av diagnose, så sier bilen selv fra om hvilken sensor som må byttes. Kan være dårlig kontakt også.
Mikke1981 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 Okey:) Hvor mye koster en sånn diagnose på BMW da?
Bjørn 320 Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Iom. at det kun lyser av og til er det ganske sannsynleg at det kun er dårleg kontakt. Undersøk om alle kontaktane står skikkeleg i og om det har komme smuss og sånt inni... Viss det ser greit ut bør du nok ta ein diagnose, evt. kan du ohme sensorane og sjekke om ein av dei har veldig avvikande verdi i forhold til dei andre...
Bjørn 320 Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Okey:) Hvor mye koster en sånn diagnose på BMW da? Alt mellom 300 og 1500 kr... Tips: Det er ein del uavhengige verkstader som ofte er langt billigare enn BMW
Mikke1981 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 Akkurat skjønner kjekkt å vite,da for jeg høre til mandag så jeg for ordna dette fort:) Takker for alle svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå