Bimmerlars Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Noen som har en jigg for å frese ventillommer på M30B35 stempler? Evnt. tips til fremgagnsmåte for å gjøre dette selv?
Glenno Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Tips til å lage gigg, eller oppspenn du tenkte på?
Bimmerlars Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 Tenkte på fremgangsmåte generelt. Hva brukes av freseverktøy for en slik jobb? PPF tar 1500,- sek for å gjøre det, så det er jo også en grei løsning
Glenno Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Det hørtes vel ut som grei pris vil jeg tro. Har bare erfaring fra Messing leggeringer men. Uansett må du frese ut eventuelt gigg. Ellers alternativt spenne dette opp på et annet vis. Så skal verktøy (freser) tangeres og for å ikke glemme program som må lages. Som du sjønner en del jobb, men om noen har program etc.. er jo jobben stort sett grei vil jeg tro.
Bimmerlars Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 Ja, synes 1500,- var billig. Fikk svar om det etter at jeg la inn tråden her. Spurte det lokale motorverkstedet jeg bruker og fikk da beskjed om at det er såpass omfattende for de at jeg like gjerne kan kjøpe smidde stempler ferdige med lommer for det løftet jeg skal ha. PPF har jigg og alt klart for dette, derfor prisen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå