andas Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Har fått et anbud fra Jæger på ca 15000 inkl arbeid. Er så mye rust nå at det er helt drøyt... (Den plastlisten som håndtaket og skiltlysene er på er løsnet pga rusten. Har limt! det på igjen, så får håpe det holder en stund.) Noen som har tips til hvordan jeg kan få det billigere?
Diesel power Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Ny bakluke, ferdig lakkert og montert for 15lapper virker jo ikke ille det da. Mye peng, ja, men det kan ikke være dyrt.
BlueM Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Syntes det virket sabla dyrt jeg. Fikk pris på tilsvarende jobb til omtrent samme pris, men endte i stedet opp med å kjøpe bagasjelokk fra "høggern" og fikk det + litt annet lakkert til en langt hyggeligere pris. Tror jeg endte opp på 9000,- alt i alt, luke, lakkering av luke + litt rustfjerning.
andas Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 Noen som vet om hvor mye det er å spare på å gjøre det i Tyskland? Skal på ferie til danmark til sommeren uansett, så kunne jo kjørt noen ekstra mil for å spare litt der...
andas Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Skrevet Desember 11, 2007 Skiftet du bakluka selv da eller fikk du det gjort på verksted? Var det en vanskelig jobb, lurer litt på å bestille fra Koed, få det lakkert og skifte selv hvis det er mulig. Tar panser i samme slengen, så er plutselig karroseriet strøkent...
sledoholic Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 jeg fikk bytta bakluka og panseret hos BMW nylig. var reklamasjon. men regningen kom på 52.000,-
andas Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 Hva? 52000!!!? For å skifte bakluke og panser? Det var da en sinnsyk pris! Får jo bakluke og panser ulakkert for 7500 fra koed.dk (inkl toll). 45000 i lakkering og arbeid... hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå