525ia*touring Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 noensom vet og laste ned adobe photoshop gratis noen steder eller har en link til en bra prøve versjon
Deep Dish Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Skulle vel streng tatt vært i tulletråden.. Anywho, Google og du finner hundrevis av sider å laste ned PS.!
525ia*touring Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 Skulle vel streng tatt vært i tulletråden.. Anywho, Google og du finner hundrevis av sider å laste ned PS.! vet det mn det bare ble sånn sorry!
///MoePower Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Hvis du går på www.thex.org og søker på Adobe Photoshop, så får du opp programmet og du kan laste det ned. For å kunne laste det ned trenger du også et program som het noe slikt som Azuerus eller hvordan det nå ble skrevet, dette finner du ved å på forsiden til thex trykke på der hvor det står "hvordan laster jeg ned" eller noe i den duren. Selv syns jeg photoshop er meget avansert å sette seg inn i hvis man er ny, så er du nybegynner anbefaler jeg et program som heter photoimpression 4, dette har jeg brukt til mye rart, og det er veldig enkelt å bruke, litt mindre kvalitet på arbeidet, men et meget bra program til å lære seg modding med. Lykke til.
Boddiz Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Photoshop kan du laste ned gratis prøveversjon (30dager) av på www.adobe.com. Denne versionen kan du laste ned crack til og cracke slik at den blir fullversjon. Crack kan du blandt annet finne på www.x.org.
knut_olestad Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 om du laster photoshop cs2 trial så har jeg crack Har forøvrig cs3 med crack og, men må få den sjekke av en eller annen nerd, man vet aldri hva enkelte idioter pakker inn i programmene vet du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå