BimmerKing Skrevet November 21, 2007 Forfatter Skrevet November 21, 2007 Ja, idag var jeg først i garasjen som jeg aller nådigst har fått låne en flik av til mitt miniprosjekt, og hentet setene jeg skulle hive, for så å kjøre å hente det nye interiøret. Så leide jeg meg en tepperensmaskin og dro i garasjen igjen. Der dro jeg først litt nytte av den gode atmosfæren som hersker i dette rommet: Bilde av nyinteriøret etter rens: Hadde med meg min gode hjelper idag: Fine illustrasjoner :
Mantis Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Hei. Det er ikke denne bilen som står på Blindheim i Ålesund vel? Så en prikk lik E36 stående på henger rett nedi høgget her skjønner du, var lik henger og lik "farge" på den som første bildet i ropicen. La merke til den en annen dag også. Da så den prikk lik ut som på de andre bildene, var lakket svart og fått i lykter osv. Kan hende jeg er helt ute å kjører nå, men de bildene var skremmende likt Lykke til med prosjektet videre!
Kurt L. Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Den finner du ikke der lengre Er nok denne du har sett. Er meg han kjøpte den av
BimmerKing Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Hei. Det er ikke denne bilen som står på Blindheim i Ålesund vel?Så en prikk lik E36 stående på henger rett nedi høgget her skjønner du, var lik henger og lik "farge" på den som første bildet i ropicen. La merke til den en annen dag også. Da så den prikk lik ut som på de andre bildene, var lakket svart og fått i lykter osv. Kan hende jeg er helt ute å kjører nå, men de bildene var skremmende likt Lykke til med prosjektet videre! Takker Joda MaxMekker som har stått for lakkeringen og diverse motormessig, så nå får jeg ta meg av interiør og litt anlegg i "Blakkline'en"
Eksos Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Hvilket middel brukte du på setenne? Happy med resultatet? Som du sikkert er klar over er setenne i min ikke helt rene.. Har prøvd diverse rensemiddeler på boks, men kan ikke si jeg er særlig fornøyd med resultatet..
BimmerKing Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Skrevet Desember 3, 2007 Leide tepperensmaskin jeg. Brukte det middelet som de anbefalte der jeg leide maskina, i STOOOORE doser Ble helt ok.. Seff kunne det vært bedre, men da måtte jeg sannsynlivis skiftet tepper o.l... Men sånn det er nå greier jeg å LEVE med da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå