Hyggmaister Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Sklei rett ut til høyre denne tråden .....Kunne som sagt blitt en bra tråd , men nei den gang ei."Ta lappen fra de gamle helvetene!Jeg sitter å brøler å banner hver faens dag,når jeg kommer bak en gammel sur skrått i en liten fittebil. Irriterer meg så grenseløst at jeg burde oppsøke psykolog." Støtter deg i en ting i denne. OPPSØK psykolog. Det er nok nødvendig , men er ikke sikker på årsaken. Det er en avatar mann! En avataaaar! Oppsøk optiker!!!
kazynor Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 håper han kødder, og at han er oppegående nok til å se at det er et sitat.....et sinnsykt bra sitat og btw
jolly Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Avatar er egentlig et sterkt religiøst begrep. Her er en kort beskrivelse. En avatara (sanskrit) er når guden stiger ned på jorden ulike skikkelser for å redde verden fra en tilstand av kaos eller ødeleggelse. Vishnu har minst ti avatarer og er den hinduguden som er mest kjent for dette. Vishnus to mest berømte inkarnasjoner er Rama og Krishna. I vestlig språkbruk står avataren som en gudenes sendemann, nærmest som en profet. The Avatar var bl. a. tittel på en science fictionroman av forfatteren Gordon R. Dickson. Ordet avatar brukes også om en virtuell kropp eller en personlig figur, som man bruker i virtuelle verdener, for eksempel i Second Life. Nå vet du hva en avatar er. I det moderne , så brukes avatar som et symbol for å tilkjennegi seg selv. Så da sier vel det nok. Og nei ! Jeg kødder ikke.
Azeton Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 ahaha, nå spøra det ihvertfall ikke av Dessuten, kunne vært uten de værste skjellsordene om kjønnsorgan spør du meg. Offentlig greier det herre vettu
Hyggmaister Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Takk så meget kjære jolly. Nå vet jeg hva det opprinnelige begrepet for avatar er, skal ikke se bort fra at jeg får brukt for dette en eller gang i en eller annen unyttig diskusjon Innen forum-verdenen (om du forstår hva jeg mener det, og kanskje med forbehold om at forum heller ikke har noe med buddhisme eller hinduisme å gjøre) brukes imidlertid avatar, eventuelt signatur, som det lille sitatet mange velger å ha under innleggene sine - et slags personlig slagord, eller kanskje informasjon om deg selv. 8. Signaturer - Avatarene på forumet her er store nok til at det går an å vise bilen sin der, og for lange/svære/flashy signaturer gjør bare forumet rotete og uoversiktelig. Hold derfor signaturene til et minimum. Helst bildefritt, men link gjerne til en side med info/bilder av bilen din. Det er også ønskelig om man begrenser seg oppad til max 5-6 linjer med ren tekst. Så om du bare forsøker og selv vil, så fatter du veldig godt hva som i dette tilfellet menes med en avatar Om dama di sier laksen din er stor når du drar av buksa, så svarer ikke du med å gå i fryseboksen og dra opp den siste du fisket...
Azeton Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Så nå kommer STIGER de ned til jorden og retter opp all ødeleggese på forumet? Stakkars Admin Gunda
jolly Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 MR: Hyggmaister. Så om du bare forsøker og selv vil, så fatter du veldig godt hva som i dette tilfellet menes med en avatar Hvis du ser litt lenger opp på siden i ditt eget innlegg , så vil du se at det var du som mente at dette var en avatar og at jeg burde oppsøke optiker. Skal hjelpe deg litt: "Det er en avatar mann! En avataaaar! Oppsøk optiker!!! " Jeg har kun forklart hva en avatar er. Du prøvde å fortelle meg at teksten i det sitatet var en avatar. Noe som selvsagt er helt feil fra din side. Men du ror deg inn igjen og kaller det for det det er i innlegget ditt litt lenger ned . Nemlig signatur. Reaksjonen min kommer ene og alene på innholdet i denne teksten. Ufint i et offentli forum. Men det har vel med alder og modenhet å gjøre..
The_transporter Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 hold dere til trådens topic... dette er noe som burde diskuteres i tulletråden...
Hyggmaister Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Hmm..La meg prøve igjen, og oppfattes jeg som usaklig er det på ingen måte meningen, jeg vil selvfølgelig ikke oppfattes slik. Gunnar skrev: 8. Signaturer - Avatarene på forumet her er store nok til at det går an å vise bilen sin der, og for lange/svære/flashy signaturer gjør bare forumet rotete og uoversiktelig. Hold derfor signaturene til et minimum. Helst bildefritt, men link gjerne til en side med info/bilder av bilen din. Det er også ønskelig om man begrenser seg oppad til max 5-6 linjer med ren tekst. AVATARENE evt signaturene her på forumet osv... DVS at med en avatar menes det som du mener med en signatur, tror veldig godt du forsto hva jeg mente. Dette har forøvrig lite i denne tråden og gjøre, og om du har veldig lyst, kan du få lov til å opprette en annen tråd der det kan diskuteres hva en avatar er, og om det i retningslinjene for bruk av forumet ikke bør nevnes ordet avatar i sammenheng med signatur (som jeg i sammenheng med FORUM ser på som det samm) Med andre ord, jeg vet nå at en avatar egentlig har med religion og gjøre, og forsto dette meget godt, MEN ord kan ha flere betydninger Angående optiker-saken, regner jeg med at du forsto at det var en spøk... Dette hører imidlertid hvertfall ikke hjemme i denne tråden Beklager OT for min del, jeg skal gi meg
Sandersen Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Så nå kommer STIGER de ned til jorden og retter opp all ødeleggese på forumet? Stakkars Admin Gunda HAHAAHAHAHAHAHA nå KNEKKER jeg sammen av latter her haha, fan.. satt jeg c-vitaminen i vrangstrupa og, ahhh hahaa uff.. den var genial Nei får være nokk off-topic fra min side
Hyggmaister Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Tenker jeg kan rette opp for noe skade med et ordentlig ON-topic-innlegg jeg Salg er IKKE aktuelt, men lurer av ren nysgjerrighet.. Hvor mye(les lite?) er min e36 318i verdt? 92 modell 255000km Motor som tikker en god del Effektanlegg FRI for rust under, lakken er som følger: en forskjerm er rusta, bagasjeluke er rusta på standard-plassen og det er en liten flekk i det ene hjørnet på taket, samt litt korrosjon til høyre for frontruta. Røykhull i setet bak, slitehull i førersete. Har derfor noen greie trekk over her. Så lenge jeg har hatt bilen er den ikke røykt i... Eller ingenting negativt å si som jeg kommer på i farten. 2 sett alu, derav 17'' M5replica med nesten nye sommerdekk på, og originale BMW-felger (tror jeg) på vinter. Bunnpanne bør nok byttes (lekker litt i den ødelagte pluggen), men regn ikke med det, da det er noe jeg kunne ha gjort før et salg Bilen er EU-OK til 2009 og har ellers ingen alvorlige feil. Verdianslag?
maurtin Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 tja, jeg fikk 33 for min bil. Den var i så og si samme stand. Den hadde også et brukbart stereoanlegg stående i, samt litt lavere KM-stand og den tikket minimalt. 30 skulle være godt mulig for bilen din etter min mening
kazynor Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 hehe 3 seiren holder seg skammelig godt i pris egentlig. tror nok du fint kunne fått 30 lapper for den der, i allefall med det "lille ekstra" som er gjort på den ga 33 for min, prutet ned fra 37 pga litt rust i en kanal som jeg fikk tatt for 1500 spenn
Ballder Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Hvor mye(les lite?) er min e36 318i verdt?92 modell 255000km Motor som tikker en god del Effektanlegg FRI for rust under, lakken er som følger: en forskjerm er rusta, bagasjeluke er rusta på standard-plassen og det er en liten flekk i det ene hjørnet på taket, samt litt korrosjon til høyre for frontruta. Røykhull i setet bak, slitehull i førersete. Har derfor noen greie trekk over her. Så lenge jeg har hatt bilen er den ikke røykt i... Eller ingenting negativt å si som jeg kommer på i farten. 2 sett alu, derav 17'' M5replica med nesten nye sommerdekk på, og originale BMW-felger (tror jeg) på vinter. Fort og gæli... 23-24 lapper. Vente på den "rette".. 30-35 lapper.
maurtin Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 ja du sier noe der. Gir han seg tid får han 30, vil han kvitte seg med den kjapt så går den for 25. Selv venta jeg på den "rette" for å få det jeg ville ha. Tok meg 3-4 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå