Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med min da?

94 mod 316i compact (M43B16)

Km: 135.000.

Enkelte steinsprut men ellers rustfri. Bortsett fra et par småriper er den fin i lakken.

Cobra cup kit 40/30 bestillt.

helt og fint interiør.

Importert fra tyskland i 1997. En eier i norge i 10 år før jeg kjøpte den i sept. 07. (Kar i 50 åra)

rem4tkw53k1hmpk7028a.jpg

Se bort fra den eksepsjonellt griseråe paint modden av skiltet:)

y5qrab2xmf22dx428usv.jpg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takker for alle svar og kan opplyse om at jeg kjøpte den til den nette sum av 20000 blank 8) Måtte bare få bekrefta at prisen jeg ga for den ikke var for stiv, hehe :P

Rabies: Noe mer enn min hvertfall, ville jeg tro. Men den har tross alt mindre motor og jeg føler også at compacter generelt ligger lavere i pris enn sedan/coupe?

Noe mer nøyaktig prisanslag tør ikke jeg gi :P Bilder er btw kjekt å ha, selv om jeg er så heldig å ha beskuet din bil i levende live :wink:

Skrevet
Takker for alle svar og kan opplyse om at jeg kjøpte den til den nette sum av 20000 blank 8) Måtte bare få bekrefta at prisen jeg ga for den ikke var for stiv, hehe :P

Rabies: Noe mer enn min hvertfall, ville jeg tro. Men den har tross alt mindre motor og jeg føler også at compacter generelt ligger lavere i pris enn sedan/coupe?

Noe mer nøyaktig prisanslag tør ikke jeg gi :P Bilder er btw kjekt å ha, selv om jeg er så heldig å ha beskuet din bil i levende live :wink:

Var bilen slik den er på bildene her så har du fått en grei bil til en fin penge mener jeg.

Men husk at lappene går fort med tanke på dekk/felg anlegg.

Sånn i tilfelle du har skaffa no småstæsj etter du fikk bilen.

Må jo prøve og holde deg litt nede. :lol:

Skrevet

Nå har det seg slik at compact ligger en del lavere i pris enn sedan/coupe, og dessuten er det en 316. Den er derimot nyere og gått kortere. Tror nok ikke du vil få så mye mer enn 30 for den...

Skrevet
Hva med min da?

Enkelte steinsprut men ellers rustfri. Bortsett fra et par småriper er den fin i lakken.

helt og fint interiør.

Importert fra tyskland i 1997. En eier i norge i 10 år før jeg kjøpte den i sept. 07. (Kar i 50 åra)

Vanskelig og si, men tipper på ett sted mellom 40-50 lapper om den er tilnærmet strøken.

EDIT:

Nå når jeg ser bilen, så vil jeg nok senke mine antagelser til 30-40.

Mangler liksom litt lakk nederst og trenger seriøst noen andre lykter. ;)

Skrevet
Hva med min da?

helt og fint interiør.

Vanskelig og si, men tipper på ett sted mellom 40-50 lapper om den er tilnærmet strøken.

Passer greit. Gav 49 for den selv. Litt smådeler som må byttes men ikke stort. Hovedsaklig ting som skal skiftes ut uansett:) Skal ikke selges da. Skal bygges. Var bare nyskjerrig. Hr fått ut bilder nå forresten. Ikke så bra kamera jeg har men...... Edit: Lykter skal byttes forran og bak. (AE med sort innmat forran, mørke lykter bak) Og full M3 styling skal på. ACS type III replica felger er i søkelyset. Går med planer om motorbytte men må først få høyere bonus :( Tenker 318ti eller 323ti. M3 blir for dyrt tror jeg. Har lyst på svar skinn innvendig; får se. Får jeg ikke solgt den når jeg vil ha ny letter jeg den max og bruker den på bane :twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...