jensemann23 Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 jeg lurer på hva som er mest arbeid å bytte til 6cyl kontra m42 4 syl? Vet at jeg må bytte kasse ol, pluss endel styr for å få det godkjent, men med 318IS motoren er det vel mye lettere egentlig. Er det like greit å gå for det? Eller bør jeg gå for 325 når jeg først skal gjøre en sånn jobb??
Azeton Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 har du prøvd 318 kontra 325? jeg hadde nok byttet motoren..
jensemann23 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 ja vet 6eren er myyye råere. Men tenker på om det blir sinnsykt mye arbeid å bytte ting i forbindelse med motoren. Ledninger osv? Noen som har bytta som kan fortelle?
bård Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Blir litt jobb men er jo absolutt overkommelig hvis du har skrudd litt før.
Dirty Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 er nesten helt likt som å bytte til 318 is motor ! setter du inn 318iS motor må du likavell bytte eksos osv osv! har byttet fra 318 is til rekke6er har også byttet fra 318 til 318is! like mye jobb!
Galskap Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 tar meg 4-5 timer og bytte fra 318 til 325. men så har jeg gjort det flere ganger.. du må ha 6'er med komplett ledningsnett, da er det ganske simpelt, siden alt henger fast i motoren, kobler kun på hovedstrømsledninga, jord... girkasser passer overens. så ikkeno problem.. du må bytte speedometer, siden turteller blir feil. og eksos. det skal vel være alt jeg husker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå