Gå til innhold

Bytte til vanlig cdspiller i e39

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. har en e39, men ønsker å bytte ut hele den stygge kassettspilleren jeg har i midtkonsollen.

HVOR får jeg tak i adapter som gjør at den nye cdspilleren blir så pass langt ned at jeg får igjen lokket som skjuler kassettspilleren?

altså IKKE slik:

sp_voice0612023_2.jpg

men slik:

k_200702242148360.jpg

beklager størrelsen på bildet

Skrevet

Da må du lage ett selv av adapteret på øverste bilde,kutte og tilpasse,pent blir det uansett ikke med uorginal stereo,kjøp heller dension ipod adapter og spill mp3 med cd kvalitet.

Skrevet

Ikke pent? kan ikke se noe pent med det som er orginalt.

ang ipod så nytter det jo ikke hvor god kvaliteten på musikken er når ikke forsterkeren og høytalerene som er orgianlt i bilen ikke klarer å få det frem.

nederste varianten kunne jeg godt tenke meg. for d som IKKE blir fint er vist jeg må fjærne det lokket

Skrevet

Hva med og finne en bedre orginal headunit? Det koster sannsynligvis 5 ganger så mye, men så blir det 5 ganger så bra også, er det jeg hadde gjort hvertfall. Tror det kan bli vanskelig og få uorginal spiller pent i e39.

Skrevet
Hva med og finne en bedre orginal headunit? Det koster sannsynligvis 5 ganger så mye, men så blir det 5 ganger så bra også, er det jeg hadde gjort hvertfall. Tror det kan bli vanskelig og få uorginal spiller pent i e39.

ser de selger dem på ebay, men de er jo ikke noe bedre enn den som allerede står i bilen nå. vil ha bedre lyd. har jo cd-skifter i bagasjerommet. menne syns det er tungvindt og den klikker bare man ser på plata.

skal innom bilradiospesialisten idag eller imorgen å kjøpe ett sånt adapter så jeg får prøve. så får jeg bestemme meg da når jeg har fått prøvemontert.

noen som har en enkel instruksjon på hvordan jeg tar ut den orginale headunit`n?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...