Anderslien Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Jeg bestilte feil ratt, så jeg selger nå et strøkent 3 eiket airbag ratt til e46. Muligens fra en m3. Slepering, airbag og alt er med. Er bare å koble rett på. Ikke noe tegn til slitasje på dette. Pris: Bud over 1500kr! Bilde av et som er likt:
iNthe Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 jeg har nøyaktig det rattet han har brukt som illustrasjons bilde.. å det er til salgs.. så om det han ikke selger her passer e36.. så kan du sende pm til meg rogern
Anderslien Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Skrevet Desember 2, 2007 passer dette e36? Tror det passer e36 etter 96. Kom ny slepering og sånt da
Anderslien Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 Kom igjen. Ingen som har en BMW som trenger et litt bedre ratt? Dette rattet er helt strøkent og sinnsykt godt å holde i.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Dette passer ikke e36, har jort samme tabben selv
-Anders- Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 sleperingen som ikke passer da? jeg har dette i e36`n hvertfall.
Anderslien Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Skrevet Desember 7, 2007 Jeg hadde et helt likt ratt i min gamle 520i før også, men der var sleperingen annerledes. Så det kom nok noe nytt i 97 eller 98. Så tenkte derfor at når rattet var likt, var sleperingen lik også, men det var den ikke. Anders
Grasatfahrer Skrevet Desember 25, 2007 Skrevet Desember 25, 2007 Du Mr.Anderslien iom du har kjøpt feil ratt (rekner med det er til bilen i signaturen E34 ) så lurer jeg på hvilket ratt skulle du ha ? og har du bil med Airbag?
Anderslien Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Skrevet Desember 25, 2007 Du Mr.Anderslien iom du har kjøpt feil ratt (rekner med det er til bilen i signaturen E34 ) så lurer jeg på hvilket ratt skulle du ha ? og har du bil med Airbag? Jeg skulle egentlig hatt et helt likt ratt som dette, bare til e36. E46 har annerledes slepering og innfestning på den som ikke passer på e34. Og ja, jeg har airbag. Jeg har nå kjøpt et nytt ratt som passer, som er likt dette bare til e36. Anders
Grasatfahrer Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 passer alle ratt fra E36 på E34 med airbag .. Mener at ratt fra e34 uten airbag ikke passer på de med ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå