wicky124 Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 har en e32 735iA 90 model som nykker og napper på tomgang ved varm motor...når den er kald så går den fint, men når den blir driftsvarm så nykker den ganske kraftig, spess ved kjøring i kø, nykking etterfulgt av svak during. om jeg setter girkassa i N så øker turtallet en smule og nykkingen blir litt svakere...
wicky124 Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Somebody?? Anybody? eelloooo`????
steinar84 Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 skulle ha vert på et verksted og lest ut diagnose. men siden det er kun på varm motor vil jeg tippe tempsensor. da den ikke virker vil den i feilsignal om tempraturen og motoren får formye bensin. da rykker den og går ugjevnt. kan sevfølgelig være andre ting også.
wicky124 Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 kommer iallefall ganske mye eksos...mer enn andre biler..hmm..sett gamle diesel biler ryke mindre, men er ikke farge/rar lukt på eksosen da..hmm..
wicky124 Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Skrevet Desember 3, 2007 fremdeles rykkete gang og risting pluss at om jeg har cruisekontroll koblet inn lenge så slutter den å virke og speedometeret går ned til null..hmm...
wicky124 Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 kanskje ikke så rart..pluggkablene satt meget løst..pluggene manglet den lille skru-på-hetta og 4plugger var knekt i den hvite delen av pluggen...merkelige saker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå