Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en e32 735iA 90 model som nykker og napper på tomgang ved varm motor...når den er kald så går den fint, men når den blir driftsvarm så nykker den ganske kraftig, spess ved kjøring i kø, nykking etterfulgt av svak during. om jeg setter girkassa i N så øker turtallet en smule og nykkingen blir litt svakere...

Skrevet

skulle ha vert på et verksted og lest ut diagnose. men siden det er kun på varm motor vil jeg tippe tempsensor. da den ikke virker vil den i feilsignal om tempraturen og motoren får formye bensin. da rykker den og går ugjevnt. kan sevfølgelig være andre ting også.

Skrevet

kommer iallefall ganske mye eksos...mer enn andre biler..hmm..sett gamle diesel biler ryke mindre, men er ikke farge/rar lukt på eksosen da..hmm..

• 2 weeks later...
Skrevet

fremdeles rykkete gang og risting pluss at om jeg har cruisekontroll koblet inn lenge så slutter den å virke og speedometeret går ned til null..hmm...

Skrevet

kanskje ikke så rart..pluggkablene satt meget løst..pluggene manglet den lille skru-på-hetta og 4plugger var knekt i den hvite delen av pluggen...merkelige saker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...