Chevelle_68 Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Kan noen fortelle meg va dette er? Ledningen er frakoblet.Sakll den vere frakoblet? Der går en vakumslange fra enheten og fram til radiatoren. Bilen er en 1997 525tds touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Det er en vacuum ventil som skal kunne regulere kjølesjalusi på radiatoren din etter hvor varmt kjølevannet er ,den står lukket helt ved oppstart av motor for så å åpne når temperaturen stiger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevelle_68 Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 Kan det vere noen grunn til at denne ska vere koblet ut? Oppdaget at den var frakoblet for et par dager siden,og eg veit ikkje ken som kunna nappet den ta heller. Soden har muligens vert slik en stund. Har denne fungsjonen noe me AC å gjøre? AC pumpen er også koblet ut med meg, pga. gåen lagringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevelle_68 Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 noen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 kobl på å finn ut! Driver på andre veien ej! river vekk egr, luftpumper å anna miljømøkk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevelle_68 Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 He prøvd å kobla den på, men det var ikkjemykje som skjedde Er det gammle bilen din du har bilde av i avtaren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 gamle capricen ja... Angra endå! men den for heldivis til oslo.. So ej sleppe å sjå den jenn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Men dinna vakuumregulatoren ska gradvis opne spjelda so e bak radiatoren din.. ser ut som det e vekkplokka på siste bildet ditt.. Men kobl på.. å sjå om vakuumklokka går inn ettekvart so motoren blir varmare,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevelle_68 Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 Har to slike eg Eine er stw da, pilsbrakke Du he vel kansje sett dinne bakdøra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 He jysli lyst på caprice wagon ja!! Men he oldsen da! å Det e igrunnen en nauta go bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevelle_68 Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 Ska prøve å teste det igjen i morga. Ser ut for meg at alt er der, kun at ledninga er nappet av. Den siter godt fast også når eg setter den på. So eg kan ikkje heilt forstå at den har falt ta av seg selv. Må vere noen som har nappet den av med hensikt, men hvorfor? hmmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Men skal ikkje der ver ett stag imellom dessa 5 dingsane som viser på bildet da? Regner med der er fleire? Skal virke som ei god gammal papplate som vart brukt i gammle dager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå