Gå til innhold

BMW 318is Gass motor selges (e30)

Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

Har en krasja BMW 318is stående hjemme som er bygd om til å gå på gass, den har en stor gasstank i bagasjelokket, og noe tilbygg i motorom som jør at bilen går på gass!!

Den startes opp som vanlig med bensin, så er det en knapp inne i kupèen hvor du trykker på når du vil bilen skal gå på gass. du merker ingenting på effekt på bil! bare det at gass er så enormt mye billigere å kjøre med enn både bensin og diesel!!

Jeg kjøpte bilen, og tenkte å bygge om min 318i, men viss jeg får en ok pris så selger jeg nok!

Motor er gått 198.800km! den ble krasja rett før 200.000!! ingen skade på motor, da den fikk smellen bak! bakaksling er skjev på høyre side bak, men resten av drivverk er ok! styrestag høyre framme er i tillegg knekt!

Gi bud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er fullt lovlig i norges land ja, men den må inn til kontroll hvert -5 år for å sjekke tetninger og eventuelle gasslekkasjer. tror tilogmed at det er påbudt med branslukkningsapparat når gass monteres!

Selve opplegget kan monteres selv, men ikke tas i bruk før eventuell kontroll er utført. er usikker hvor slike kontroller utføres. Du må neste høre med biltilsyn eller noe for nærmere info.

Det hadde vært greiest dersom den som kjøper, hadde tatt med seg hele bilen, det er en polsk-registrert bil, så det er null kr i vrakpant! men bilopphuggeri tar imot, men betaler ikke ut penger for den!

diffen er tatt av og solgt.

Mener og tror den må være verdt mer enn 3 lapper! bare det ombygginssettet har en verdi på 15.000kr ferdig montert i bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...