doffern Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Jeg kjøpte nye baklykter på gs b-deler for et par mnd siden. Har kvittering. Ønsker å bytte de mot et annet sett da jeg syns de passer bilen bedre. Lyktene er strøken Ønsker å bytte de i krystall med sota blinkers Artikkelnr: BAE36/4170 mot de disse med hvite blinkers: artikkel nr:BAE36/4160 SEDAN! noen intresert? eller noen som selger billig?
StianA Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 send de til gs bildeler igjen da også bytt til rød\hvite baklykter;)
doffern Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 jeg har ikke eska også er de jo brukt, så vet ikke om de blir så glad for det:P. Har hatt de på en mnd tid ca.
toomas Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 bytter vel ikke fine orginal lampene med hvit blink mot jalla jalla crompakkis look
doffern Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 er vel å ta i litt kansje. Er krystall clear lykter, og her i hooden har de fått mye skryt. Ikke noe hard core lexus jalla jalla. Hvis du ikke har noe relevant å si så er det vel lite vits å si noe mere på denne topicen. Hjelper ikke akkoratt meg med sånne kommentarer.
-taufic- Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 bytter vel ikke fine orginal lampene med hvit blink mot jalla jalla crompakkis look mhm og mora di e ein hore!
Hyggmaister Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 bytter vel ikke fine orginal lampene med hvit blink mot jalla jalla crompakkis look mhm og mora di e ein hore! Nei, hu er en mann!
-taufic- Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 bytter vel ikke fine orginal lampene med hvit blink mot jalla jalla crompakkis look mhm og mora di e ein hore! Nei, hu er en mann! haehaeheahehaheha!
StianA Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 bytter vel ikke fine orginal lampene med hvit blink mot jalla jalla crompakkis look mhm og mora di e ein hore! Nei, hu er en mann! haehaeheahehaheha! hold dere til tråden da dersom dere skal ha det gøy kan dere gjøre det via pm! så slutt og ødlegg tråden til trådstarter
doffern Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 ja jeg kan selge de, men de er såppas nye, uten tegn til at de har sitti på bilen, så går ikke under 1000 kr for de. Kvittering inkl. Jeg ønsker helst å bytte de men. Jeg selger også org. lyktene på 3 serien med orange blinkers. bud?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå