Pestario Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Har en M50B20 motor stående fra et motorbytte. Selges høystbydende hvis jeg får inn et bra nok bud. Har mulig kjøper på den alt. Ble byttet pga overgang til større motor. Den er som en vanlig BMW motor, tikker litt i det den blir startet hvis det er kjølig ute. Har gått cirka 260K. Ble brukt et par deler da jeg byttet motor, så står uten slangeklemmer, begge banjopluggene er borte, og mangler varmeapparat slangen som kommer ut mellom blokka og torpedoen. Husker ikke om det var flere slanger som ble flyttet... Har ikke kassa, da den alt er solgt, men clutchen sitter fortsatt på blokka. Følger med. Følger også med hjerne og ledningsnett. Kom gjerne med SERIØSE bud. HAPPY BIDDING Edit; Nå går motoren for 3000,-! Første mann til mølla!
Pestario Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Glemte bare litt info. Send PM hvis interessert, eller ring/sms: 97532991
Pestario Skrevet November 21, 2007 Forfatter Skrevet November 21, 2007 Trenger bud... Er vell noen som vil ha en sekser?
themicro Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 Har du noen formening om hva du vil ha for motoren eller? Han andre mulige kjøperen har bydd deg?
Pestario Skrevet November 22, 2007 Forfatter Skrevet November 22, 2007 Kunne tenkt meg hoystbydende over 5k... Men kom gjerne med bud ellers. Ingen inne enda.
themicro Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Fra hvilket år er denne motoren? Er det vanos på den? Har du solgt den?
Pestario Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Skrevet Desember 18, 2007 Motoren er fra 1992, er ikke vanos... Heller ikke solgt enda...
NiFtY Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 er meget interresert i komplett ledningsnett til motor, eventuelt med hjerne. Er det bosch hjerne på den? ta gjerne kontakt på pm, eller mobil 909 35253 mvh
iNthe Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 ikke for å være negativ.. men har fått følelsen av at slike motorer med kmstand rundt 200, med girkasse samt komplett motor blir solgt for 5.. 4 uten girkassa.. MEN, det kan godt være din er mer verd. det har jeg ingenting med. men var bare ment som et tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå