Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en M50B20 motor stående fra et motorbytte. Selges høystbydende hvis jeg får inn et bra nok bud. Har mulig kjøper på den alt. Ble byttet pga overgang til større motor. Den er som en vanlig BMW motor, tikker litt i det den blir startet hvis det er kjølig ute. Har gått cirka 260K. Ble brukt et par deler da jeg byttet motor, så står uten slangeklemmer, begge banjopluggene er borte, og mangler varmeapparat slangen som kommer ut mellom blokka og torpedoen. Husker ikke om det var flere slanger som ble flyttet... Har ikke kassa, da den alt er solgt, men clutchen sitter fortsatt på blokka. Følger med. Følger også med hjerne og ledningsnett. Kom gjerne med SERIØSE bud. HAPPY BIDDING :D

Edit; Nå går motoren for 3000,-! Første mann til mølla!

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

er meget interresert i komplett ledningsnett til motor, eventuelt med hjerne. Er det bosch hjerne på den?

ta gjerne kontakt på pm, eller mobil 909 35253

mvh

Skrevet

ikke for å være negativ.. men har fått følelsen av at slike motorer med kmstand rundt 200, med girkasse samt komplett motor blir solgt for 5..

4 uten girkassa..

MEN, det kan godt være din er mer verd. det har jeg ingenting med. men var bare ment som et tips :wink:

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...