Oderschvank Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Selger mine cupwings som jeg kjøpte nye på Mandag hos Autospar.no for 800,- Selger de pga. at jeg bestilte feil. Har bare montert de på bilen, og demonterte de i dag igjen. Kan hentes i Stavanger eller jeg kan sende mot at kjøper betaler porto. Kom med bud eller kontakt meg på 45473032.
iNthe Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 stilig bilde du hadde.. kan du vise ett bilde av hvordan dem så ut på din bil? så bildet på autospar men det er så dårlig.. kan være jeg kjøper dem om di så greie ut på din bil..
Oderschvank Skrevet November 22, 2007 Forfatter Skrevet November 22, 2007 de ser egentlig greie ut, men ødelegger litt at bilen min er så høy foran,(40mm senk skal monteres i løpet av neste uke foran:) Men her er uansett bildene.
tonyku Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 send meg PM på hvor du har kjøpt Angeleysa med blå park !!!!
Oderschvank Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 lyktene er kjøpt på ebay fra en fyr som selger BMW deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå