repps Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Hei, trenger litt hjelp her. Har en original BMW 528i e39 2000mod som jeg vil senke med senkefjærer. Det skal se bra ut, men samtidig ikke være for upraktsk. (skal kunne komme over homper o.l) Skal med tiden montere 18" felger. Så etter mye om og men har jeg kommet frem til at 40/20 er passelig, tror jeg? noen motargument? er det hakke for mye fremme eller passelig? Blir det bedre om jeg tar 40/40 eller 40/35 kanskje? noen som vet hvor jeg kan få tak i bilder av forskjellig senkede bmw-er? takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 40-20 er max hvis du skal bruke orginale støtdempere.30 foran er bedre hvis du skal bruke orginalt pga slitasje.e39 sedan er litt lavere bak som standard så 20 bak er optimalt.Jeg byttet til orginalt etter å ha kjørt med senk ett års tid,valgte bedre komfort imot utseende.Mye dårlige småveier i østfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Eibach 30/25 er en bra kombinasjon av å se bra ut og samtidig være rimelig praktisk. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gemiz Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 noen som har bilder av disse fjærene på e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
repps Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 Ja noen som vet hvor jeg kan få sett bilder? Utenom at det vil bli litt stivt med 40/20, vil det bli problematisk over homper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=60465&highlight= Tråden omhandler samme tema. Skal være bilder eller link til bilder med det eibach settet... Etter de bilder jeg har sett, tror jeg at jeg vil gå for originale mtech fjærer fremme. Senker vel ca 15mm. Bake har jeg ikke tenkt å gjøre noe. Innbiller meg at touringen henger litt mer med ræva enn sedanen Vurderer også spacere fremme siden det er godt med plass i hjulbuene.. Er ikke mye fint når dekka blir langt innenfor hjulbuene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå