Jaggu Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Heisann! Ene angel eyes ringen sluttet og virke for et par måneder siden på den ene lykta og idag gikk den andre Disse lyktene... http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/7932.jpg Muligheter for å fikse dette på noen måter, eller må disse returneres?[
Jaggu Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Tror disse sitter integrert i lyktene, mener jeg sjekke for en tid tilbake... da vil det nok si at disse er "umulige" å skifte regner jeg med, møkk!
Boddiz Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Mener det skal være pærer i disse ringene altså. Men lyktene må åpnes for å bytte AE-pærene.
Jaggu Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Mener det skal være pærer i disse ringene altså. Men lyktene må åpnes for å bytte AE-pærene. Så da må man med andre ord bryte opp lyktene for å komme til? Hmm... Disse er vel limt og klipsa "bak" vil jeg anta? Siste gang billige frontlykter blir kjøpt ihvertfall, tror jeg går for Hella neste gang
Muren Motorsport Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 sett på originallykter.. se godt etter.. så innser du att AE. er stygt..
///Mysild Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 godt at folk har forskjellige meninger i hvertfall!
-Anders- Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 sitter noen sokkelløse pærer der. de er på 6w. skal snart bytte i mine, men er selv lei av billig drittet man får rundt om kring. Jeg skal ha originale lykter igjen tror jeg.
///Mysild Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 innsats er veldig greit å kjøpe... kjøpte ccfl jeg og de funker veldig bra... og hvis de slutter å virke, så kan jeg bare kjøpe en ny og putte inn...
Boddiz Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Mener det skal være pærer i disse ringene altså. Men lyktene må åpnes for å bytte AE-pærene. Så da må man med andre ord bryte opp lyktene for å komme til? Hmm... Disse er vel limt og klipsa "bak" vil jeg anta? Tror lyktene dine må taes ut og "klipses opp" (de er vel ikke limt vil jeg tro) for å bytte AE-pærene.. Er en halv times jobb liksom. Lykke til!
BreitBau Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 innsats er veldig greit å kjøpe... kjøpte ccfl jeg og de funker veldig bra... og hvis de slutter å virke, så kan jeg bare kjøpe en ny og putte inn... Jeg også! Kjøpte ccfl lykter fra Ebay.. Kom vel på totalt 800.. De lyser så fint som f... Og så sterkt at det svir litt i øya på kveldstid.. Ser de fint om dagen.. Likt opplyst gjennom hele ringen.. Hvit/blått lys... Syns det ble knallbra jeg.. CCFL er faktisk ikke så ille...
Jaggu Skrevet November 21, 2007 Forfatter Skrevet November 21, 2007 sett på originallykter.. se godt etter.. så innser du att AE. er stygt.. Nei, nå får du gi deg
Jaggu Skrevet November 21, 2007 Forfatter Skrevet November 21, 2007 Mener det skal være pærer i disse ringene altså. Men lyktene må åpnes for å bytte AE-pærene. Så da må man med andre ord bryte opp lyktene for å komme til? Hmm... Disse er vel limt og klipsa "bak" vil jeg anta? Tror lyktene dine må taes ut og "klipses opp" (de er vel ikke limt vil jeg tro) for å bytte AE-pærene.. Er en halv times jobb liksom. Lykke til! Takktakk, da får vi se
odd_inge87 Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Har samme dritt lykter jeg også, går det og bytte ringene i disse til ccfl??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå