torf Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Selges samlet Høyre og venstre dør med lister ,førerdør med elvindu Bakresideruter med lister Takrenne lister Rutelist foran og bak Det som evt mangeler er skjøtene på takrennelist og på fron/bak rute Skal lete i delehaugen å se hva jeg finner Dørene er bra bortsett fra litt lakkrust nederst på fører dør,vindu i begge men høyre mangler motor, ingen dørtrekk Kommer med bilder så fort jeg får delene fram i lyset Pris: Gi bud men ingen skam bud Skal du kjøpe dette nytt blir det mange tusen mvh Tor
MGR Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 null mulighet for å bare kjøpe shadowline listene rundt vinduene?
MGR Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 selges helst samlet ja ta kontakt viss du finner ut at du vil selge de løst da;)
stian E30 cab Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Har du shadowline listene både til dørene og skjermene?
MGR Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 gi bud hmm, hvor mye er de verdt da? 700kr inkl frakt?
Kobar Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 jeg byr 250kr for begge takrennelistene! (de lange)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå