haugejan Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Er det nokon som kan bekrefte att det er innebygd forsterker i BM54 radiomodul for biler som har navigasjon/skjerm? Ein kompis av meg holde på å ettermontere navigasjon med 16:9 skjerm i bilen, men han har ikkje eigen forsterkar. Ser på BM24 radiomodulen er dei ei eiga kjøleribbe som ser ut til å være forsterkaren, men på BM54 radiomodulen er det ingen kjøleribbe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Hei, Gammel tråd, men svarer allikvel, dersom dere fortsatt har spørsmål til dette. Meg bekjent er det ikke forsterker i BM54 modulen, da alle lydutgangene kobles rett på forsterkeren, på line-in. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsel Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Mener at det er forsterker i BM54. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 Kan bekrefte att det er forsterker i BM54 modulen. Vi kobla opp og det vart lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Kan bekrefte att det er forsterker i BM54 modulen. Vi kobla opp og det vart lyd Det kan ikke ha vært rare lyden, da de eneste utgangene er de som går på line inn på forsterkeren. Link til tegningen jeg brukte når jeg bygde om i min: http://www.x5world.com/articles/x5/ster ... ation.html Mulig det er høynivå utganger, men fortsatt er det nok ikke godt nok for å drive høytalere med god lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå