Boosti Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Fikk beskjed fra motorteknikk idag om at det var gjennomslag i toppen til is min. De ga meg også et pris tilbud på 15500kr for en ny topp med alt untatt kammer...altså med vetiler osv. Er dette et bra tilbud på ny topp eller er det svin dyrt? Jeg har vurdert og kjøpe en brukt topp vist det er og oppdrive, men er noe skeptisk til og kjøpe brukt. Noen som har et bedre alternativ eller forslag til hvor jeg bør handle topp?
Fliid Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Koed? Har ikke skjekka på siden for deg, men kan godt hende de har eller kan skaffe.. En planing av brukt topp og sette over innmaten fra den du har sprekk i er jo helt flott. Pris"tilbudet" var vell ikke så galt. Topp er rett og slett dyrt, men jeg hadde ikke akkurat klødd meg stort i huet om jeg hadde sett en brukt topp, hadde gått for en brukt;)
jensemann23 Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 gå for en brukt ja. Får jo en brukt m42 IS-motor med 3 mnd garanti til 7000 da!
Dirty Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Folk er jo gale! betale ikke 15500kr kjøp deg en brukt en mann for 2-3 tusen max!
trtuning Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 har en topp du skal få den til 4000,- ta kontakt
MaWeRiCk Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Det tilbudet var veldig dyrt. ! Har også topp til m42 IS motor. 93 mod. ska få den billig hvis du er interessert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå