jensemann23 Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 et E36 sedan panser, går det an å sende i posten? Eller må det med fraktbil? Blir vel svinedyrt å sende fra Hamar til Trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 og en bitteliten bøy så er det ikke så pent lengre.. Mye ting som er svakt på ett panser ass.. Spesielt på siden inn mot frontruta.. Det beste er å få det inn i ei trekasse... Kan nok fort regne endel frakt.. nærmere 7-800 vil jeg tro? er jo volumvekt det går på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 7-800 var ikke så galt da.. men er jo nesten billigere å kjøre ned og hente det, bare sette det på bilen og kaste det gamle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Dette er tatt rett fra hukommelsen så ikke arrester meg altfor fælt. 35 kg er maks som kan sendes med posten. Men med innpakning så tror jeg ikke det er vekten som er problemet, men heller volum, der er det noe 1,2m i lengste retning eller noe som gjelder. www.posten.no er din venn tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Eller www.nor-cargo.no Annbefaler deg og lage ei treramme på undersiden for og forsterke panseret. Også pakke det godt inn, med merket forsiktig glass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå