Knallgreie Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Hatt problem med bilen min en stund, vridd på nøkkelen så kan det ta litt tid før den reagere å starter, så, av og til starter den med en gang eg vrir om nøkkelen, noen ganger ikkje.. Men i dag tok det helt av, begynt med at batteritegnet viste når eg startet bilen, så begynte lysene å dette ut, og anlegget.. så døde bilen ut.. Noen som har peiling på hva som kan vere gale? Eventuelle rettningslinjer om hvordan eg skal fikse? Er ein Bmw 320i coupe e36 1994 model. er vell m50 motor? TAkk for svar
jensemann23 Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 jordingen til motoren?? Kan være det.. Eller kanskje skitne poler på batteriet? Hva slags bil er det?
Fliid Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Å si f.eks " 318i " holder ikke. hjelper endel med og vite hvilken modelle f.eks. Om det er en E30 og E36 hjelper og stort. Mer info takk!
Knallgreie Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Hei, takk for raskt svar.. Er ein 320 cuope e36.. Funket bra i ett halt år, så hadde eg plutseli slike feil, så kom deg igjen plutseli igjen.. kan vere jordingen? Er når eg vrir om nøkkelen, av og til er det ikkje tegn til start, noen gangner med en gang.. Men, funket fint å trille bilen i gang, så stoppe den, og starte med nøkkelen igjen.. Men idag gjekk da ikkje, trilte igang bilen, men, stoppa igjen pga. lite batteri..
jensemann23 Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 sett i nyoppladet batteri og prøv igjen. Kan være at bilen stjeler strøm? At batt lader seg ut over natta? ellers vet jeg sannelig ikke. Du kan jo høre med "Ske1eton" på forumet, han tror jeg har god peiling på elektro!
Knallgreie Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Hei. Takk for info:) Tror ikkje det kan vere at den stjeler strøm eller at det er batteriet, pga. alltid vert god når den da funker, eller, i det tidsromet den har funket helt ypperlig.. Har ikkje merket problemet på 6 mnd, så plutseli kommer det igjen.. er litt av og på.. men, skal ta å teste nytt batteri, tror ikkje det kommer til å hjelpe.. må vere noe me switsen muligens?
klebefix Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 hadde samme problemet på en hilux,skifta børster.
Knallgreie Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Børstene skiftes vell viss den ikkje lader? Batteriet blir jo ladet. men takk for svar:)
Ingebrigtsen Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Første som slår meg er dårlig jording..
Knallgreie Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Hei.. Håpe på da, ska ut å teste:)
Rabies Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Å si f.eks " 318i " holder ikke. hjelper endel med og vite hvilken modelle f.eks. Om det er en E30 og E36 hjelper og stort. Mer info takk! Han skrev jo 320i 1994 modell da. Er vel ikke så mye tvil om at det er en E36. Hvis ikke noen vet noe som jeg har gått glipp av
Dirty Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Å si f.eks " 318i " holder ikke. hjelper endel med og vite hvilken modelle f.eks. Om det er en E30 og E36 hjelper og stort. Mer info takk! Han skrev jo 320i 1994 modell da. Er vel ikke så mye tvil om at det er en E36. Hvis ikke noen vet noe som jeg har gått glipp av Sist endret av Knallgreie den Tir Nov 20, 2007 23:30, endret 1 gang les før du trakkaserer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå