Magnus_bmw Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Etter en lang jakt på utskikk etter vinterbil fant jeg endelig Gull, fikk en telefon av en kompis "chris325" en kompis av faren hans hadden en e34 stående han ønsket og bli kvitt! Vi tok opp saken og dro og så på bilen, vi bled overasket! Er faktisk ikke ofte man snubler over en e34 88mod, som er så hel og pen, orginalt senket og div utstyr. Nye vinterdekk på bmw alu felg og samme om sommer dekkene Jeg var ikke vanskelig og overtale "serlig ikke til den prisen jeg fikk", og fikk hentet bilen nå på lørdag. Litt småplukk er det, men ikke noe mer en at det er morro og drive med, Her er noe av tingene som må gjøres, -Bytte vannpumpe "regreim samtidig" -Fikse vakum lekasje -Montere et nytt grøftelys -pluss div annen småfiks. Her er noen bilder, Som dere ser er bilen faktisk utrolig lav, artig! Nå hva syntes folk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Fin farge. Nå har du vel sikkert liggende noen deler fra E34, samt du kjenner til hvordan du skrur på E34, så ikke dumt objekt dette Magnus . Er det manuell eller automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 det er vinter bil, kan det være noe annet enn manuell!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Veldig pen E34. Morro og 'finne' en slik bil. M20 er aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Kill Bill Bilen er ett smykke til den prisen PS... Delen på havariet ditt ble forferdelig dyrt Bestillt på VAG idag ...! ukes leveringstid og kr 16,- og da ringer dem meg da den er kommet.. Frekke er dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Kill Bill Bilen er ett smykke til den prisen PS... Delen på havariet ditt ble forferdelig dyrt Bestillt på VAG idag ...! ukes leveringstid og kr 16,- og da ringer dem meg da den er kommet.. Frekke er dem Oi! Det ble ikke småtterier gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 Da er jeg på verkstedet, har bestilt deler i dag, Vannpumpe, reg reim kit, oljefilter, luftfilter og plugger. Hvis delene ankommer i dag blir det mekking Muska: Synd det bled så dyrt havari på bilfrakteren da ;P , anyways tusen takk for lånet, du er en reddene engel nok en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 KillBill... Slapp av.. du skal få blø for dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå