Gå til innhold

m60b40 med manuell, s38b38 med manuell og e30 coupe

Anbefalte innlegg

Skrevet

95mod m60b40 med 6 trinns manuell, ca 250 000km men fortsatt i toppform, chippa så det er ca 300hk men ifølge trimchip.com 310hk og 450Nm..

selges med ledningsnett, hjerner, svinghjul, 4stk orginale nøkkler til startsperre, oljeslanger, oljekjøler, vannslanger og radiator, komplett 540 ledningsnett, bakstilling med 2:72 diff med sperre, 540 forstilling men mangler bærearmer osv, dashbord med turteller, speedometer, klimaanlegg osv, 540 bremser men ikke bremsekraftforsterker, pedaler, komplett eksos osv osv

med andre ord ALT som trengs for og få en 520 automat godkjent ombygd som 540 med manuell (utenom bremsekraftforsterker)

35000kr kan diskusteres ved rask handel.. kan ta chevy 350 med forgasser eller e30 coupe/e28 som delbetaling (HATER ledningsnett)

tlf 40603881 eller send en pm

har også noen 14" lcd touch screener til salgs for 1000kr stk (eneste jeg vet om de er atte de går på 12V og har stått i photoplay spille automater)

bil004.jpg

bil006.jpg

kjøper får med ett sånt skilt

bil013.jpg

P9300024.jpg

P9300023.jpg

Skrevet

for de som ikke vet det så er dette en alu motor..

e34 m5 motor veier 200kg men denne veier kun 158kg med 15kg svinghjul og ett nytt på 5-6kg koster 5000kr på koed.. perfekt i e30 med andre ord

Skrevet

35000kr kan diskusteres ved rask handel.. kan ta chevy 350 med forgasser eller e30 coupe/e28 som delbetaling (HATER ledningsnett)

Men Eika, du hadde jo stålkontroll på ledningsnett når vi gikk på GK Elektro? :D

Hva har skjedd?

Skrevet

Men Eika, du hadde jo stålkontroll på ledningsnett når vi gikk på GK Elektro? :D

Hva har skjedd?

det er sånn ca 7år siden jeg gikk på GK elektro eller hadde noe med ledningsnett og gjøre.. nå blir jeg forvirra bare jeg ser mer enn 10kabler på samme sted

Skrevet

det vet tarjei i ssperf bedre enn meg.. han bygde en alpina for noen år siden

bilbyggeriet bruker vel tørrsump hvis ikke jeg husker helt feil

ring og sjekk om jeg er hjemme i helga først.. skal hente en formel 2 båt til lørdag (endelig over 100knop)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...