Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen god ide å bruke feks en 24liters sånn typisk rød bensintank til båt når/hvis jeg kaster den org bensintanken og vil ha tanken i bagasjerommet?

har ikke sett noen bruke det til nå.. men må jo være en ganske lur ide egentlig? :wink:

Skrevet

kommer jo litt an på hvilken bil du har, mange har en pumpe i bensintanken, du må også tenke på retur slangen / tankmåleren?

jeg tror jeg hadde kjøpt en fuelcell istedet :)

Skrevet

kan bygge om til å ha pumpe utenom tanken? returslange har jeg aldri hørt om.. :S

vi kan sveise alu på jobben, så kan bygge fuelcell selv.. men pris og hvor? :P

Skrevet

Du må nok ha retur ja..

Men ville absolutt anbefale fuelcell fremfor den båt tanken..

Kollevold selger i forskjellige størrelser hvertfall, mange andre også

Skrevet
Ja dette var smart!

En liten petter smart du! Tror kanskje du skal søke patentkontoret om patent på dette!

Lykke til videre!

jeg tar ironien :roll:

og slike usaklige innlegg syns jeg du kanskje kan spare deg for- med mindre du kan komme med fakta om hvorfor det ikke er ideelt.

plast er mye brukt i båt- billigere enn alu, lettere enn alu..= hvorfor ikke bruke det?

at jeg er tjukk i hode kan godt stemme.. men jeg vil ha en forklaring på hvorfor da jeg vil prøve å bli mest mulig kompetent! 8)

ha en fin dag! :D

Skrevet
noen god ide å bruke feks en 24liters sånn typisk rød bensintank til båt når/hvis jeg kaster den org bensintanken og vil ha tanken i bagasjerommet?

har ikke sett noen bruke det til nå.. men må jo være en ganske lur ide egentlig? :wink:

Jeg ser for meg at det kan bli tungt i lengden å sitte med den håndpumpa i kupeen for å opprettholde bensintrykket :P

Skrevet

hehe... som jeg skrev så kan jeg montere pumpa utenom tanken.. :)

men hvor mye koster fuelcell?

er vel kanskje greit å la de som har peil bygge? må jo ha skvettkammer osv? og de har jo passende dimensjoner osv på div ting osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...