Divine Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Hei! Har noen raske spørsmål her, det første er kanskje litt dumt men pytt pytt. 1. Når motoren går/kjører bilen, kan jeg trå bremsepedalen helt i gulvet, er dette normalt? (det knaker stygt i alt av skiver og bilen later til og bremse stygg bra) Når motoren er avslått, kan jeg kun trykke pedalen 2/3 in max.- Da står det bom. Slår jeg på motoren kan jeg trykke den helt in. 2. Hvor finner jeg bremseveskebeholderen til bilen ? 3. Ser ut som jeg har en form for lekasje av et eller annet slag venstre side foran i motoren (rett ved frostveske beholderen) Det er ikke frostveske, men ser ut som olje.. Noen ider? Servo feil? Håper på rasket svar. Svar gjerne også om du kun vet svar på spørsmål 1,2 eller 3 også ..
bjalle Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 svar på nr 1 er helt normalt,det betyr at abs systemet virker som det skal. nr2 bremseveske beholder sitter under miljøfileret på førersiden,fjern hele beholderen som filteret sitter i , nr 3 pakning på oljefilter lokket???
Divine Skrevet November 21, 2007 Forfatter Skrevet November 21, 2007 Takk takk bjalle.. Du har peil /skrudd på bilen før. Får sjekke om jeg får tatt bilde av lekasjen i morgen.. Det er ikke mye, men syns..
john_holmes Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 Nr1: er vel helst at bremsekraftforsterkeren begynner og virke. med eller uten abs
BreitBau Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Når det gjelder nummer en så SKAL du ha oppnåd FULL bremsekraft FØR pedalen tråkkes 2/3 av dens vandring.. så her hadde du nok fått mangellapp.. Selv om det knaser i bremsene
Boss Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Knaser det eller bråker når du bremser, ville jeg sjekket klossen. På min får jeg alldrig pedalen i bunn, høres farig ut??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå