Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal skifte grill rammen på bmwen min "http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7742" men når jeg skulle ut for å skru denne ut.. så var den sveiset fast? stemmer dette eller? skal den være sånn liksom? Hva skal jeg gjøre? jeg kan da ikke å sveise OSV:P

Forslag? ;)

Blir kjempeglad for hjelp:)

Skrevet

den er skrudd fast i forskjermer, samt 4 torx skruer på toppen og 2 skruer på hver side rett foran radiator.

Fant ut det var enklest å demontere frontfanger først, da blir skruebe ved forskjerm enklere å komme til.

Skrevet

Dere vet når dere tar av det dekselet som ligger over den? 4 skruer.. så rett over nyrene, på yttersiden av begge 2, der er det sveiset ser det ut som.. ingen som kan ta bilde av den plassen så jeg får sett om det er den samme? hvis dere skjønner hva jeg mener...;| si at "#" er nyren, så er den sveiset på der hvor " ' " er:P heahaeheah, prøver så godt jeg kan for å beskrive dette da blir det hvertfal ( '# #' ).. vanskelig å beskrive dette altså..

Skrevet

jeg tok denne av for to dager siden og garanterer denne ikke er svaiset fast noen sted. Det vanskeligste er faktisk at rør til servo går igjennom rammen så de må demonteres, og er knotete å få ut. Men vet ikke om det er slik på din bil.

Skrevet

tror ikke jeg har noe rør til sevo jeg altså.. jeg krasjet den på venstre side, så den er liksom knust og borte vekk;p så var ingenting annet enn den lista liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...