M30Punk Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Hva er komperesjons forholdet på '83mod 745i motor m102?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 7,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 7,5 Ja vel,motoren ankom meg idag har kjøpt den av en inne her...skal leveres til full overhaling hos en som jobber hos oslo sylinderservice..Skal kjøpe haltech e6x å en turbonetics som klarer 700hk,hvor mye hk tror du den vil klare?? å åssen dyser bør jeg bytte til?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 orginal innmat? gjøre noe med tenning osv? sprut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 orginal innmat? gjøre noe med tenning osv? sprut? Haltech sprut som styrer tenning å hele pakka,muligens originale stempler å råder men får se hva jeg får råd til...målet er egentlig 400-450hk så skjønner ikke helt hvorfor han hos KRB annbefalte en turbo som klarer 700hk da jeg heller skal kjøpe en som holder til 500hk. Men burde ikke by på problemer med ca450hk å originale stempler å råder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 jeg vet ikke.. men gi meg en lyd på hvilke deler og varianter du ender opp med da..har fått fatt i 745 motor til 335en min selv.. btw- var meg som er fra bergen å var keen på se på din (når du vurderte å selge) for 4-5uker siden.. ble til at jeg henta den 335en i gardermoen sorry for ot- kan ta det videre på pm hvis du vil? lurer på hvilket understell du bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå