Truls 87 Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Etter å ha siklet lenge på Z4 kom jeg over denne på Mobile.de 2004 Z4 3,0i 88000 og som dere ser på bildet har den det meste av utsyr. Skal til Hamburg å hente den 1. desember.. Hehe gleder meg bare litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Se der ja!! Tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 Ser ingenting jeg HeHe skjønte ikke helt den nye bilde opplastinga, men nå er de der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Grattis! Jeg hentet meg også en Z4 nylig, med samme utstyrsnivå! En helt rå bil dette her, så du har mye å glede deg til!! Bare så dumt at det er så lenge til sommeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 gratulerer det der blir veldig riktig! Bare å bestille seg en shortshifter og det kan du sikkert gjøre nede hos forhandler. Er sikkert billigere der nede! Hva er specen på bilen? Ser m-sportesetene som er like viktig som det rekkesekser er i den bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Gratulerer med grisetøff bil!! Lurer litt på om jeg ikke skal prøve å få pressa meg ned i en sånn en til våren jeg og.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Ai, for en grym BMW, Z4 er bare grisefin . Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 Takktakk. Tror det er en mulighet for at denne vinteren blir ekstra lang. Jeg skal parkere den i vinter og vente med å sette på skilter til våren. Har faktisk aldri kjørt Z4 før, så det blir utrolig spennende, men det er jo BMW så det kan vel ikke slå feil. Blir nok litt testing i nordtyskland før jeg setter snuta hjemover igjen. Utstyrslista fra forhandleren ser slik ut: (på tysk:P) Navigationssystem Professional, M-Sportsitze, Autotelefon Professional, Klimaaitomatik, Xenon- Licht, Alu Räder Ellipsoidstyling 107 mit Mischbereifung, HiFi- System Professional, Geschwindigkeitsregelung (Tempomat), Multifunktion für Lenkrad, Sport- Lederlenkrad, Chrome- Line Interieur, Grünkeil- Frontscheibe, Sport- Lederlenkrad, Fernbedienung für Zentralverriegelung, Außenspiegelpaket, Hardtop- Vorbereitung, Windschutz, Verdeckbetätigung vollautomatisch, Innen- und Außenspiegel automatisch abblendend, Sitzverstellung elektrisch mit Memory, Ablagenpaket, Sitzheizung, Scheinwerfer- Waschanlage, Park- Distance- Control (PDC), Nebelscheinwerfer, Regensensor, Farbe: sterlinggrau- metallic, Polster: Volleder schwarz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 gratulerer det der blir veldig riktig! Bare å bestille seg en shortshifter og det kan du sikkert gjøre nede hos forhandler. Er sikkert billigere der nede! Hva er specen på bilen? Ser m-sportesetene som er like viktig som det rekkesekser er i den bilen... Det har du rett i, milhouse! Standard-setene til BMW Z4 både ser og oppleves som skikkelig fæle. Antar at du skal kjøre bilen opp til norge for egen maskin, bimmerman... Av ren nysgjerrighet lurer jeg på hva du gjør mht dekk? Er vel ikke så lurt å kjøre med sommerdekk når man kommer så langt nord? Uansett... Gratulerer så meget med bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Hehe, godt poeng... En kompis av hentet nettopp en bil og da var det masse snø, SØR i Tyskland... Anyway, gydd løck! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 gratulerer det der blir veldig riktig! Bare å bestille seg en shortshifter og det kan du sikkert gjøre nede hos forhandler. Er sikkert billigere der nede! Hva er specen på bilen? Ser m-sportesetene som er like viktig som det rekkesekser er i den bilen... Det har du rett i, milhouse! Standard-setene til BMW Z4 både ser og oppleves som skikkelig fæle. Antar at du skal kjøre bilen opp til norge for egen maskin, bimmerman... Av ren nysgjerrighet lurer jeg på hva du gjør mht dekk? Er vel ikke så lurt å kjøre med sommerdekk når man kommer så langt nord? Uansett... Gratulerer så meget med bil! Hehe har tenkt på dette.. så 17" vinterhjul er innlånt for anledningen. Fatter og jeg kommer til å kjøre 330n ned, så da får hjula plass i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 en annen ting: Vurdere du å bytte til hvit blinklys? Det kan du sikker hente en del penger på å gøre der nede i så fall. Er jo ikke ett must, men ser hakke kulere ut med hvite.... Jeg vurderte sterkt en Z4, den er så morsom å kjøre og det er så deilig å sitte å se i sidespeilene, da ser man de vakre hoftene på den bilen.... Håper dama ikke leser dette innlegget!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Gratulerer! Ser du er glad i BMW sin 3.0 R6.. Ellers kan det jo ikke være noen stor krise å kjøre sommerdekk fra Tyskland til Oslo heller. Selvfølgelig fare for glatt, men hovedveiene er jo sjelden ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 Må vel bytte hele lampa for å få hvite blink vel??? det må i så fall vente litt. Reiser nok nedover igjen om ikke så lenge, så det er ikke must å kjøpe lamper nå. De 3 siste årene har jeg reist i tyskland og gjennom tyskland 3 ganger i året. Hadde nok gått helt greit med sommehjul, men har fått låne vinterhjul, så da kan jeg like gjerne ta med dem. 3 liter er ålreit det. men blir ganske bortskjemt da. Stiller høyere og høyere krav hver gang jeg bytter. Kjøpte 330D'en i sommer. Absolutt en grom bil og økonomisk, men fant ut at jeg må benytte meg av sjansen til å kjøre 2 seter nå mens jeg har muligheten til det. desuten er det litt mer ungdomsbil enn en touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Grattis med meget morsom bil! Z4 med denne motoren må være gøy, kun prøvd med 2,2 og det er gøy det og. Kan jeg spørre hva denne herligheten ender på med skilt i norge? vurdere det samme i løpet av vinteren. send gjerne pm om du ikke vil dele med allmenheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå